شرایط تحویل و ارائه کالا

شرایط تحویل و ارائه کالا:

 

۱.تمامی سفارش‌های ثبت شده در محصولات ســنــا پس از آماده‌سازی و بسته‌بندی ایمن، تحویل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران (یا سایر شرکت‌های حمل‌ونقل طرف قرارداد مانند تیپاکس و…) خواهند شد.

با توجه به ماهیت قرارداد حمل‌ونقل، مسئولیت مرسوله از لحظه تحویل به مأمور پست و دریافت کد رهگیری، به صورت کامل به عهده شرکت حمل‌ونقل قرار می‌گیرد.

محصولات سـنــا هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال زمان تحویل، تأخیر در ارسال یا حوادث منجر به مفقودی و آسیب‌دیدگی کالا در طول فرآیند حمل‌ونقل ندارد و پیگیری این موارد بر عهده مشتری با استفاده از کد رهگیری و مرجع قانونی مربوطه (شرکت پست) خواهد بود. البته، تیم پشتیبانی ما در حد توان برای رفع مشکلات پستی به شما یاری خواهد رساند.

۲.خریدار موظف است در بازه زمانی تعیین‌شده توسط شرکت پستی و پس از اطلاع‌رسانی‌های لازم، در آدرس ثبت‌شده حضور داشته باشد و شخصاً یا از طریق نماینده قانونی خود، اقدام به دریافت مرسوله نماید.

۳.در صورتی که مرسوله به دلایلی که مستقیماً به خریدار مربوط است، مانند:

عدم حضور خریدار در آدرس هنگام مراجعه مأمور پست.
نقص یا اشتباه بودن آدرس ثبت‌شده توسط خریدار.
به تأخیر انداختن دریافت کالا از اداره پست در مهلت مقرر پستی.
باعث برگشت خوردن مرسوله به مبدأ (فروشگاه) شود، این امر هیچ‌گونه ارتباطی به قصور محصولات سنا نخواهد داشت.

۴.در صورت برگشت خوردن مرسوله به دلایل فوق، فروشگاه هیچ تعهدی به ارسال مجدد رایگان کالا ندارد.

برای ارسال دوباره سفارش، لازم است مشتری مجدداً کل هزینه ارسال (طبق تعرفه جاری) را پرداخت نماید.
مبلغ کالای برگشتی تنها پس از کسر هزینه‌های پستی رفت و برگشت (در صورت وجود) قابل استرداد به مشتری است.

جستجو
Loading...
موجود است، هم اکنون می توانید سفارش دهید!
ناموجود!